Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Artist monoFemale/United States Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Core Membership
Statistics 298 Deviations 391 Comments 5,062 Pageviews
×

Newest Deviations

fat green thing by 2acetyl-coa fat green thing :icon2acetyl-coa:2acetyl-coa 3 0 big d by 2acetyl-coa big d :icon2acetyl-coa:2acetyl-coa 5 1 0_0 (gif) by 2acetyl-coa 0_0 (gif) :icon2acetyl-coa:2acetyl-coa 2 0 maria amino by 2acetyl-coa maria amino :icon2acetyl-coa:2acetyl-coa 6 2 earth medicine by 2acetyl-coa earth medicine :icon2acetyl-coa:2acetyl-coa 4 1 besos en la nariz by 2acetyl-coa besos en la nariz :icon2acetyl-coa:2acetyl-coa 2 0 driddies by 2acetyl-coa driddies :icon2acetyl-coa:2acetyl-coa 1 0 sleeby ozzi by 2acetyl-coa sleeby ozzi :icon2acetyl-coa:2acetyl-coa 3 0 rory vs. 1000 degree knife by 2acetyl-coa rory vs. 1000 degree knife :icon2acetyl-coa:2acetyl-coa 1 0 hijo de puta... by 2acetyl-coa hijo de puta... :icon2acetyl-coa:2acetyl-coa 4 3 babby by 2acetyl-coa babby :icon2acetyl-coa:2acetyl-coa 2 1 my neck, my back by 2acetyl-coa my neck, my back :icon2acetyl-coa:2acetyl-coa 2 0 Re: Fatal Attraction by 2acetyl-coa Re: Fatal Attraction :icon2acetyl-coa:2acetyl-coa 5 2 mr. rory histone by 2acetyl-coa mr. rory histone :icon2acetyl-coa:2acetyl-coa 3 0 guys bein bros by 2acetyl-coa guys bein bros :icon2acetyl-coa:2acetyl-coa 2 3 AT: Evannnn by 2acetyl-coa AT: Evannnn :icon2acetyl-coa:2acetyl-coa 2 3
ahhhh..... the mysterious mind of the fartist

Favourites

Stitch by BI0TERR0R Stitch :iconbi0terr0r:BI0TERR0R 9 0 Angel from Lilo and Stitch series by monkeybusinesstoys Angel from Lilo and Stitch series :iconmonkeybusinesstoys:monkeybusinesstoys 4 0 She's A Deadshot by ShadowLinkster She's A Deadshot :iconshadowlinkster:ShadowLinkster 75 14 Mpreg Clippy by Mincelot Mpreg Clippy :iconmincelot:Mincelot 63 33
Journal
Another meme about me
Tagged by :icon2acetyl-coa: :D
1. Do you think you're pretty?
Maybe a little~ ^^
2.Sexuality?
Hetero.
3.Name 1 or more people you absolutely hate.
=_= The Westboro Baptist Church.
4.Do you like truth or dare?
I've never played it, but i guess.
5.Fave color?
Red and black~
6.Related to any other deviant in any way? If yes, how and who?
No one.
7.Do you wish you could fly?
Who doesn't? XD
8.Do you have a crush on anyone? ~don't have to say their name~
To name a few, there's Drix from Osmosis Jones, Larry, XJ5 and Lance from Time Squad, Cilan from Pokemon, Eridan from Homestuck and Simmons from Red Vs Blue.
9.Are you dirty minded?
No >_< of course not!
10.What do you do in your spare time?
Watch anime, Youtube videos, chat and RP with DA friends, listen to music and write fanfiction...Maybe play some video games every now and then.
11. Best friends?
X3 So many of them!~
12.Fave meme?
Let's see...XD Mainly anything you can find on a Dank Meme compilation!
13.Weirdest event in the las
:iconcosmothediclonius:cosmothediclonius
:iconcosmothediclonius:cosmothediclonius 2 2
Journal
Devious Journal Entry
1. Do u think ur pretty?
i can be if i try : ' )
2. Sexuality?
lesbian
3. name 1 or more people you absolutely hate.
people who just eat straight up mayonnaise like. who hurt you
4. Do you like truth or dare?
i guess??
5. Fave colour?
black + grey...........
6. Related to any other deviant in any way?If yes, how and who?
my mom + sister have dA but uhh sh
7. Do you wish you could fly?
no
8. Do you have a crush on anyone? ~dont have to say their name~
dont tell her but Lost-Irken
 
 
9. Are you dirty minded?
no lmao
10.What do you do in your spare time?
sleep
11. Best friends?
Thhey Sure Do Exist
12. Fave meme?
Oh Worm?
13. Weirdest event in the last 48 hours?
finding nsfw jjba  headcanons Eyes Emoji 
14. Fave song?
love me love me love me
15. If you c
:iconcasanuva:casanuva
:iconcasanuva:casanuva 1 0
Journal
Devious Journal Entry
horf
LAST TIME:
Last drink: coca cola
Last phone call: uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh idk 
Last text message: my gf
Last song you listened to: f...fukkireta by teto....
Last time you cried: GHHGGHG STARDUST CRUSADERS ENDING
HAVE YOU EVER:
Dated someone twice: uhh yeah i think so ghgh
Been cheated on: probably lol 
Kissed someone and regretted it: yeah
Lost someone special: yeah
Been drunk and thrown up: bitch if you think i'm putting shitty tasting alcohol in my mouth fuck you
IN THE PAST YEAR HAVE YOU:
Made a new friend: Gggghhg i think so
Fallen out of love: lmao yeah
Laughed until you cried: YES
Met someone who changed you: my gf..
Found out who your true friends were: i have. three friends god i hope theyre my true friends
Found out someone was talking about you: yeah people
:iconcasanuva:casanuva
:iconcasanuva:casanuva 1 0
OJ: Rocky by CuddlesAndHuggles OJ: Rocky :iconcuddlesandhuggles:CuddlesAndHuggles 147 52 BadBOOTEH-SHAKINPickanosis by AtomSmasherGraphics BadBOOTEH-SHAKINPickanosis :iconatomsmashergraphics:AtomSmasherGraphics 13 7 Drix by Tiarmo Drix :icontiarmo:Tiarmo 10 3 Body Cops by AngryBirdsandMixels1 Body Cops :iconangrybirdsandmixels1:AngryBirdsandMixels1 18 9 Ozzy and Drix: will you put him down already? by Zilkenian Ozzy and Drix: will you put him down already? :iconzilkenian:Zilkenian 38 9
Journal
About me Meme
Tagged by :icon2acetyl-coa: :D
Last time:
Last drink: Grape juice
Last phone call: My mom
Last text message: I don't send texts.
Last song you listened to: Freedom Got An AK by Da Lench Mob.
Last time you cried: A couple weeks ago. Rather not talk about it...
Have you ever:
Dated someone twice: I never dated anyone, period.
Been cheated on: Nope.
Kissed someone and regretted it: Nope.
Lost someone special: I lost a lot of pets in my life. And i lost my grandpa almost 2 years ago...
Been drunk and thrown up: Nope.
In The Past Year Have You:
Made a new friend: A good amount of new friends X3
Fallen out of love: I might've fallen out of a few crushes.
Laughed until you cried: Probably XD Last i remember laughing that hard was when i watched a Happy Tree Friends YTP.
Met someone who changed you: Hm...X3 My art teacher.
Found out who your true friends were: XD I consider almost everyone i know to be my true friends.
Found out someone was talking about you: Nope.
General:
How many people on
:iconcosmothediclonius:cosmothediclonius
:iconcosmothediclonius:cosmothediclonius 2 5
Journal
Meme that a friend tagged me in! (:
Tagged by my good friend, :iconGreekKonstantina:! (:
LAST TIME:
Last drink: Pepsi
Last phone call: My mom
Last text message: My mom or dad
Last song you listened to: I don't know.. sorry. ):
Last time you cried: I don't know when.. ):
HAVE YOU EVER:
Dated someone twice: Nope.
Been cheated on: No
Kissed someone and regretted it: No
Lost someone special: My mom's mom.. I would have love to meet her! <3
Been drunk and thrown up: Yes, I have thrown up! But, it was probably awhile ago, at least.
IN THE PAST YEAR HAVE YOU:
Made a new friend: Yep! I think I made a couple of 7th graders! (:
Fallen out of love: No, not really. I kinda had a few crushes on a couple guys though! (;
Laughed until you cried: No
Met someone who changed you: I actually have! Actually 2 people! My mentor from when I went to the High School for Shadow Day and my school case manager! She really was a blast to have! I will miss her next year and I will ALWAYS think about her!
Found out who you
:iconCarla-Lockwood-Shane:Carla-Lockwood-Shane
:iconcarla-lockwood-shane:Carla-Lockwood-Shane 3 1
Space Elvis by asscrmp Space Elvis :iconasscrmp:asscrmp 63 13

Watchers

tagged by :iconcasanuva: 

1. 
Do u think ur pretty?
no. its superficial

2. Sexuality?
lesbean

3. name 1 or more people you absolutely hate.
people who think autism can be cured, and nate from school fuck you nate, and your dumbass brother 

4. Do you like truth or dare?
sorta? if its not too personal 

5. Fave colour?
red, really all shades of red 

6. Related to any other deviant in any way?If yes, how and who?
yeah, my sister has a DA. i know some people on here from school who have DA accounts 

7. Do you wish you could fly?
fuck. yeah. 

8. Do you have a crush on anyone? ~dont have to say their name~
drix from osmosis jones 

9. Are you dirty minded?
( ͡° ͜ʖ ͡°)  

10.What do you do in your spare time?
draw, sleep, surf the internets, read scientific journals (dont laugh at me ok) 

11. Best friends?
this isn't even a coherent question 

12. Fave meme?
ok even though its from like the prime of 2012 but the fucking le lenny face gets me every time ( ͡° ͜ʖ ͡°)

13. Weirdest event in the last 48 hours?
eating pie and trying to find this one picture somebody drew of drix as a minion 

14. Fave song?
"climate" by matrix and fierce will always be my jam ive liked it since i was like 13 and "drowning" by ak1200 is so g00d

15. If you could do one thing to help the world, what would it be and why?
raise the minimum wage 

16. Are you greedy?
*shrug* "greedy" is subjective

17.One weird thing you like to do?
pace around and talk to myself like a weirdo 

18. Anime or animated movies? (so like dreamwork and stuff)
both

19. Name one thing you dont like. i.e colours, foods, ect...
depression

20. Enjoyed the questionnaire?
sure! 

21. Who ye tagging?
:iconarchaicmoon: :iconcortexvortex: :iconcosmothediclonius: and all yall that want to do it 

deviantID

2acetyl-coa's Profile Picture
2acetyl-coa
mono
Artist
United States
hey whaddup y'all :icondrixeyerollplz:


Cancer Stamp by Pink-Pastel Biology Stamp by Frostedlleaf Jurassic Park stamp by Blue-Fox
Interests

Comments


Add a Comment:
 
:iconshadowlinkster:
ShadowLinkster Featured By Owner 17 hours ago  Hobbyist Digital Artist
Thanx for the +fav YaYa Winks 
Reply
:iconcasanuva:
casanuva Featured By Owner 2 days ago
hehe funny dog eat a pepsi
Reply
(1 Reply)
:iconcosmothediclonius:
cosmothediclonius Featured By Owner 3 days ago
Thanks for the fave~ :D
Reply
:iconmypeanutgallery:
MYPeanutGallery Featured By Owner Jun 9, 2017
BlueButterflies by KmyGraphic

Thanks for all the Faves!
Reply
:iconcosmothediclonius:
cosmothediclonius Featured By Owner Jun 8, 2017
What would you think of a crossover of Time squad and Ghost In The Shell?
Reply
(1 Reply)
:iconcosmothediclonius:
cosmothediclonius Featured By Owner Jun 8, 2017
Thanks for the fave :D
Reply
:iconkatkalis:
Katkalis Featured By Owner Jun 7, 2017  Hobbyist Traditional Artist
Thanks so much for the watch!^w^
Reply
:iconcosmothediclonius:
cosmothediclonius Featured By Owner May 30, 2017
Hey, i have a question, regarding an Osmosis Jones OC of mine.

So in Dystopia, there's this character that will be appearing, starting in one of the earlier chapters, and he's a Tetanus virus. What kind of powers do you see a Tetanus having in the OJ universe?
Reply
(1 Reply)
:iconcosmothediclonius:
cosmothediclonius Featured By Owner May 29, 2017
Thank you for the fave :D
Reply
Add a Comment: